Honlapunk azért használ Cookiekat, hogy fokozza az Ön által használt élményt. Honlapunk használatának folytatásával Ön hozzájárul a Cookie-k használatához. Adatvédelmi Szabályzat
Termékek Menü

Xerox nyomtatók esetleges hibakódjai

Xerox nyomtatók esetén számos hibakód létezhet, amelyek jelzik a felmerült problémákat. Íme néhány gyakori Xerox nyomtatóhibakód és a lehetséges megoldások:

  1. Paper Jam (Papírelakadás):

    • Megoldás: Ellenőrizd és távolítsd el az elakadt papírt a nyomtatóból. Győződj meg arról, hogy a papírtálca megfelelően van-e behelyezve, és hogy a papírútak tiszták és szabadok.
  2. Error Code 061-370 (Fejhiba):

    • Megoldás: Próbálj meg újraindítani vagy újratölteni a nyomtatót. Ellenőrizd a nyomtatófejet és a fúvókákat, és tisztítsd meg őket szükség esetén.
  3. Error Code 016-720 (Hálózati kommunikációs hiba):

    • Megoldás: Ellenőrizd a hálózati kapcsolatot és a kábeleket. Próbáld meg újraindítani a nyomtatót és a számítógépet. Ellenőrizd a hálózati beállításokat és a biztonsági tűzfal beállításokat.
  4. Error Code 016-757 (Tárolt munkák hiba):

    • Megoldás: Ellenőrizd a nyomtató memóriáját és a tárolt nyomtatási feladatokat. Próbáld meg törölni a tárolt nyomtatási feladatokat, és újra indítsd el a nyomtatást.
  5. Error Code 033-503 (Színes tonerhiba):

    • Megoldás: Ellenőrizd a színes tonereket és a készleteket. Ha szükséges, cseréld ki a tonereket vagy töltsd újra őket.

Ezek csak néhány példa a Xerox nyomtatók általában előforduló hibakódjaira és azok lehetséges megoldásaira. A pontos megoldás és az adott hibakód kezelése a nyomtató típusától, modelljétől és a probléma jellegétől függ. Ha a hibakód megjelenik, érdemes lehet a Xerox támogatásával vagy egy szakemberrel konzultálni a probléma diagnosztizálása és megoldása érdekében.

Amennyiben nem találta meg a megoldást, kérem hívjon vagy írjon!

Ha egy nyomtató egy ideig jól működött, de hirtelen nem nyomtat, több lehetséges ok és megoldás is létezik. Íme néhány általános javaslat a hibaelhárításhoz:

  1. Ellenőrizze a csatlakozásokat:

    • Győződjön meg róla, hogy a nyomtató megfelelően csatlakozik a számítógéphez vagy hálózathoz.
    • Ha USB-kapcsolatot használ, ellenőrizze, hogy a kábel megfelelően csatlakozik, és próbálja meg egy másik USB-portba dugni.
    • Ha hálózati nyomtatót használ, ellenőrizze, hogy a nyomtató és a számítógép ugyanazon a hálózaton vannak-e, és nincs-e hálózati probléma.
  2. Nyomtató állapota:

    • Győződjön meg róla, hogy a nyomtató be van kapcsolva, és nincs hibajelzés a kijelzőjén (például papírelakadás, alacsony tinta vagy toner).
    • Ellenőrizze, hogy van-e elegendő papír a nyomtatóban, és a papírtálca megfelelően van-e behelyezve.
  3. Nyomtató-illesztőprogramok:

    • Ellenőrizze, hogy a nyomtató-illesztőprogramok naprakészek-e. Ha nem, töltsön le és telepítsen frissített illesztőprogramokat a nyomtató gyártójának weboldaláról.
    • Próbálja meg újratelepíteni a nyomtató-illesztőprogramot, mert az újratelepítés megoldhatja az esetleges szoftveres problémákat.
  4. Nyomtatási sor:

    • Ellenőrizze a nyomtatási sort a számítógépen. Ha túl sok függőben lévő nyomtatási feladat van, törölje őket, és próbálja meg újra a nyomtatást.
    • A nyomtatási sor kezelése Windows rendszeren: Vezérlőpult -> Eszközök és nyomtatók -> Kattintson a nyomtatóra -> Nyomtatási sor megtekintése.
  5. Hálózati problémák:

    • Ha a nyomtató hálózati nyomtató, ellenőrizze az IP-címet, és győződjön meg róla, hogy nincs-e hálózati probléma.
    • Próbálja meg újraindítani a nyomtatót és a routert is.
  6. Tinta vagy toner:

    • Ellenőrizze a tinta vagy toner szintjét. Ha alacsony vagy üres, cserélje ki a patront vagy a tonert.
    • Ha a nyomtató már régebb óta áll, előfordulhat, hogy a tinta beszáradt. Ezt a nyomtatófej tisztításával lehet megoldani.
  7. Nyomtató újraindítása:

    • Kapcsolja ki a nyomtatót, húzza ki a konnektorból, várjon néhány percet, majd csatlakoztassa újra és kapcsolja be.
  8. Hibajelzések és hibakódok:

    • Ha a nyomtató kijelzőjén hibakód jelenik meg, keresse meg a nyomtató kézikönyvében vagy a gyártó weboldalán a hibakód jelentését és a lehetséges megoldásokat.

Ha a fenti lépések egyike sem oldja meg a problémát, érdemes lehet a nyomtató gyártójának ügyfélszolgálatát felkeresni további segítségért.